Skriv en tekst her

Den 30.01.2018 havde vi en aftentur til Frederiksund Museum, Færgegården

Den 5.04.2018 havde Frederikssund Bibliotekerne arrangeret "Højtæsning for voksne" hvilket foregik i Den gamle Smedje.

Den 5.05.2018 slog Den gamle Smedje porten op for en ny sæson. Det skete mens vægter Lars ledsagede begivenheden med trommehvirvler med vægter Ivan ved sin side. Borgmester John Schmidt erklærede Smedjens sæson 2018 for åben. Ligeledes erklærede borgmesteren den ny-opsatte udstilling ”Lægerne i Slangerup og andet ”godtfolk” siden 1874 og til ∞”  for åben. Så længe udstillinge pågik kunne du også få målt dit blodtryk.

Den 13.05.2018 havde vi bustur til Gjorslev Gods på Stevns med efterfølgende frokost på Traktørstedet Gjorslev Bøgeskov.

Den 3.08.2018 var der i samarbejde med Frederikssund Komme arrangeret "Sommeraktiviteter for børn" hvilket foregik i Den gamle Smedje.

Traditionen tro havde vi jazz i Smedehaven i forbindelse med Snake City Jazz Festival den 24. og 25.08.2018. Det vat "The happy Snakes" som spillede for os.